![]() |
|
|||
|
![]() Vydáno dne 23. 11. 2009 (3371 přečtení) PLÁN ŠKOLY - na šk.rok 2009/2010
1 Oblast vzdělávání - podmínky1.1 Personalistika
a) Vytvořit tým kvalifikovaných pg. pracovníků, vypořádat se s problémem odcházejících pedagogů do důchodu a s nabídkou pracovního poměru za mateřské dovolené. b) Přijetí nové p.učitelky na II.stupeň – Ing.Anna Křelinová M,F, výchovné poradenství , na I.st.za mateřskou dovolenou – Mgr.Ivana Venzarová I.st., speciální pedagogika. c) Umožnit pokračování ve studiu na PF v Hradci Králové p.Janě Reilové. d) Uvážlivě rozdělit skladbu úvazků pedagogů podle odbornosti, kvalifikovanosti, schopností. e) Podpora vedení školy DVPP a jeho rozvoj – viz.plán DVPP. Rozvoj školského managementu. f) Vytvořit fungující tým pedagogů založený na spolupráci, dobré komunikaci a důvěře, s dobrým pracovním nasazením a ochotou se aktivně podílet na rozvoji školy. g) Zabránit klesajícímu stavu žáků. Vyvinout maximální úsilí k získání žáků z okolních obcí.
1.2 Materiálně-technické podmínky
a) Oprava zastaralého osvětlení, elektroinstalace-sborovna, ředitelna, některé místnosti komplexu. b) Dovybavení a modernizace učebny PC – instalace data projektoru, plátna, přikoupení stolů na PC, výměna zastaralých PC – min. 8 kusů. c) Zlepšení vstupní image školy – dřevěné vitríny a koberce na zdech chodeb školy budovy II.stupně s výzdobou. d) Zlepšení prostředí pro učitele – vybavení sborovny I.a II.stupně novým nábytkem. e) Zateplení budovy I.stupně-dokončit projekt a podat žádost o dotační titul. f) Odstranit závadu patrně prosakujícího odpadu ve zdi v budově I.stupně. g) Zakoupení nové kuchyňské linky a elektrického sporáku do MŠ. h) Modernizace prostředí a image zastaralé kanceláře ředitelny – nový koberec, psací a jednací stoly, židle pro pořádání pg.rad. i) Zabezpečení skladu učebnic – oddělení sádrokartonovou stěnou a dveřmi – budova II.stupně. j) Oprava místnosti plánované jako budoucí šatna se skříňkami – I.etapa : odvlhčení místnosti, oprava propadající se podlahy a položení dlažby. k) Zakoupení koberce do školní družiny.
1.3 Ekonomika
a) Přímé neinvestiční výdaje využít hospodárně – spojení hodin některých výchov na I.stupni, na II.stupni u hodin Tv vlivem klesajícího počtu žáků – úspora – vše však s ohledem na kvalitu výuky. b) Provozní prostředky = příspěvek od zřizovatele, využít hospodárně, účelně, efektivně, určit priority, potřebnost výdajů. c) Změna dodavatele elektrické energie – úspora. d) Další zdroje zisku financí – zapracovat v oblasti marketingu – navázat kontakty s firmami, získávat dotace, sponzorské dary. e) Podat projekt – žádost o dotaci v oblasti zahraniční spolupráce – Pilníkov-Marcizsów – Vítězná – získat dotaci z ERDF prostřednictvím Euroregionu Glacensis ve spolupráci se zřizovatelem – oblast kultury, školství, sportu.
2 Průběh vzdělávání
a) ŠVP – na základě SWOT analýzy, pracovat intenzivně na II.verzi ŠVP, využití dvou konzultací zdarma od Králov.kraje, postupně po krocích. b) Úprava učebních plánů I.stupně a II.stupně. c) Rozšířit nabídku kurzů pro žáky – s ohledem na zaměření školy. d) Rozšířit nabídku volitelných předmětů – s ohledem na zaměření a priority školy. e) Modernizace a přikoupení výukových programů na PC. f) Dbát na činnostní výuku – cílem klíčových kompetencí=dovednosti do praktického života. g) S tím je spojeno používání moderních metod výuky zaměřených činnostně. h) Pokračovat v nabídce služeb v oblasti výuky dětí s SPC, práce asistentek v reedukaci dětí s SPC, stálý kontakt s PPP a konzultace s PPP i) Cíl- spokojenost ve vztahu: žák-pedagog-rodič. j) Přechod ke kriteriálnímu hodnocení žáků – spolu s klasifikačním řádem tvoří jednotu-postupné vypracování kritérií hodnocení. k) Uskutečnit čtyři projektové dny – dva celoškolní Duševní hygiena,výživa, Biologická rozmanitost, dva I.st.Halloween, Velikonoce, II.st.Přírodní katastrofy, Jazyky
3. Spolupráce s rodiči a veřejností
a) Školská rada, SRPDŠ b) Informační zpravodaj: 1/ Dvakrát ročně vydá vedení školy 2/ Čtyřikrát ročně vydá dětský parlament – sebrané informace a ze všech tříd c) Aktuální zveřejňování života školy na webových stránkách d) Akce pořádané pro širokou veřejnost – vtažení rodičů a veřejnosti do života školy, nová akce: Vánoční trhy e) Stálá spolupráce s Komisí pro školství, kulturu a sport při MěÚ Pilníkov f) Prezentace školy na veřejnosti g) Mezinárodní spolupráce Pilníkov-Vítězná-Marcizsów – v oblasti školství,kultury, sportu
Související články:
Celá tisková zpráva |
Zápis dětí do 1. třídy (23.12.2011) Výroční zpráva školy 2010 (19.11.2011) Multimediální učebna (02.05.2011) Nová telefonní čísla! (18.10.2010) Kriteria pro přijímání dětí k předškolnímu vzdělávání v MŠ (25.03.2010) Zápis do MŠ (25.03.2010) Školní vzdělávací program (03.11.2009) Školská rada (09.05.2009) Školská rada (09.05.2009) Zápis do 1. třídy (29.01.2009) Výroční zpráva školy za školní rok 2007/2008 (16.09.2008) Pracovní plán na školní rok 2008/2009 (16.09.2008) Začátek školy 1.9.2008 (03.09.2008) Sponzorský dar (13.06.2008) Běh naděje (09.06.2008) Běh naděje (08.05.2008) Zápis do 1. třídy (14.01.2008) Ředitelské volno (31.12.2007) Pracovní plán na školní rok 2007/2008 (14.10.2007) Výroční zpráva školy za školní rok 2006/2007 (14.10.2007) Prázdniny a volna ve školním roce 2007/2008 (08.10.2007) Vyučovací hodiny (07.10.2007) Základní charakteristika (07.10.2007) VNITŘNÍ ŘÁD pro učitele (07.10.2007) VNITŘNÍ ŘÁD pro žáky školy (06.10.2007) ![]() ![]() |
|
Vytvořeno pomocí phpRS | webmaster@zspilnikov.cz
Veškeré fotografie použité na těchto stránkách jsou plným autorským vlastnictvím jejich autorů a vztahuje se na ně mezinárodně platné autorské právo. Není-li uveden autor u fotografie, kontakt na něj můžete získat u administrátora.
Bez písemného souhlasu autora není možné jakékoli jiné použití fotografií - zejména pak kopírování, linkování, tisk, publikování nebo jiné zde neuvedené zpracování.